mail@stormadvokatfirma.dk | 72 30 12 05 - Åbningstider man-tors 08-16 og fre 08-15.

Nyheder


Dato: 
|

En af advokatfirmaets stjerner sidder i receptionen

Det første indtryk varer ved. Det ved man hos STORM Advokatfirma, hvis ambition er, at have Danmarks bedste kundemodtagelse. For at nå målet, har firmaet ansat en af landets bedste receptionister.

Det er ikke ligegyldigt, hvordan du møder mennesker. Heller ikke på et advokatkontor. 

– Halløøøw!

Har du besøgt STORM Advokatfirmas hovedkontor, er du måske blev mødt af ovenstående velkomst. Bag det uformelle goddag i receptionen sidder Winnie Clausen. En af landets bedste receptionister med meget mere.

– For mig er det vigtigt, at det føles som at komme hjem. At du føler, at du kommet et sted hen, du kender og bliver genkendt. Akkurat som når du besøger en god ven, siger Winnie Clausen.

Hun er udvalgt blandt over 300 ansøgere til jobbet som receptionist med mod på at være ledestjerne i advokatfirmaets store ambition om at have Danmarks bedste kundemodtagelse.

Det rigtige match

– Vi arbejder hele tiden med vores kunders tilfredshed, fordi vi har et ønske om altid at blive bedre. Her er det første møde yderst vigtigt, viser de tilbagemeldinger, vi får fra kunderne, siger HR chef hos STORM Advokatfirma, Mikkel Secher Marcussen.

HR chefen peger på, at det er vigtigt med den helt rette person, når det gælder kundernes første møde med firmaet. Winnie er derfor nøje udvalgt og hun har selv en del af forklaringen.

– Jobbet er skræddersyet til mig. Jeg har selv indflydelse på det, jeg laver og jeg får lov til at være god til det. Mange steder bliver du begrænset. Skal der eksempelvis tages en beslutning, skal du spørge tre andre. Det tager tid og imens dør idéen. Sådan er det ikke her. Her er der ikke langt fra idé til handling og det giver en fantastisk dynamik, siger Winnie.

Kundernes tilbagemeldinger viser med al tydelighed, at Winnie var den helt rigtige til jobbet.

Hos STORM er man ikke ”bare receptionist”. Man er meget mere. Winnie er eksempelvis ansvarlig for de mange arrangementer, der bliver holdt i huset. Det gælder både det logistiske og praktiske i det enkelte arrangement, men også i at have det store overblik over de mange arrangementer, som også eksterne aktører ønsker at holde hos advokatfirmaet.

– Jeg fungerer bedst når der sker meget og intet er, som det plejer. Lidt lige som når ledningen til dine høretelefoner bliver knudret sammen. Det kan virke uoverskueligt og man fristes til bare at bruge dem, som de er, og måske kun bruge den ene ørestik, fordi det er den, som er mindst viklet ind. Men man kan lige så godt gøre det ordentligt. Sætte sig ned og tage de fem minutter, det tager at få det viklet ordentlig ud. Det er besværligt, men når det lykkes at få dem ud, er følelsen af succes nok til, at det var besværet værd, siger Winnie Clausen.

Winnies menneskeforståelse og tilgang passer perfekt til STORM Advokatfirmas ønske om, at møde kunderne på deres præmisser.

– Så vi er det helt rigtige match, lyder det fra Mikkel Secher Marcussen.

Mød vores team med specialistviden og handlekraft

  • Rune Hyllested

    Advokat (L), CEO
    "Jeg arbejder med erhvervslivets transaktioner, hvor jeg tænker fremsynet og helhedsorienteret."
  • Jens Axel Kruchov

    Advokat, Partner
    "Jeg arbejder med familieret og landbrugsret, hvor jeg lægger et helhedssyn på mine kunders udfordringer og muligheder."
  • Shapol N. Enggaard

    Advokat, Partner, CMO
    "Er du kommet til skade, skal du have den rigtige erstatning. Stå ikke alene med forsikringsselskabet."
  • Charlotte Marie Schmidt Christensen

    Advokat
    "Når en ulykke rammer, er der mange bekymringer, der melder sig. Jeg sørger for, at du ikke skal bekymre dig om at få den rigtige erstatning."
  • Susanne Dalsager

    Sagsbehandler
    "Det er vigtigt for mig at have en god dialog med kunderne."
  • Susanne Termansen

    Sagsbehandler
    "Det er vigtigt for mig at have en god dialog med kunderne."
  • Louise Bach Tindbæk

    Sagsbehandler
    "Jeg lægger stor vægt på at have en god dialog med vores kunder."
  • Karina Bjergbæk

    Sagsbehandler
    "Det er vigtigt for mig at have en god og løbende dialog med kunderne."
  • Bente Thomsen

    Sagsbehandler
    "Det er vigtigt for mig at skabe en god kontakt til kunderne."
  • Helena Hvid Sørensen

    Sagsbehandler
    "Det er vigtigt for mig, at du som klient oplever en høj faglig og fokuseret sagsbehandling for at sikre dig de bedst mulige resultater."
  • Lena Thomsen

    Sagsbehandler
    "Det er vigtigt for mig at have en god dialog med kunderne."
  • Mark Kray Brandt

    Advokatfuldmægtig
    "Det er vigtigt for mig, at mit arbejde udføres præcist, effektivt og professionelt."
  • Katrine Rytter Villadsen

    Advokatfuldmægtig
    "Mit primære arbejdsområde er inden for fast ejendom."
  • Erik Braad

    Advokat (L)
    "Mine faglige specialeområder er fiskeriets forhold, entrepriseret og projektudvikling af fast ejendom."
  • Lene Braad

    Advokat
    "Jeg er ligefrem i min rådgivning, og jeg lægger stor vægt på, at klienten er orienteret om sagens forløb, og dermed føler sig tryg."
  • Vinni Mikkelsen

    Sagsbehandler
    "Det er vigtigt for mig at have god og løbende dialog med klienter og samarbejdspartnere, så vi opnår de bedst mulige resultater."
  • Christian Bay Nielsen

    Advokatfuldmægtig
    "Det er vigtigt for mig, at klienten får et solidt juridisk håndværk, men præsenteret på en måde normale mennesker kan forstå."
  • Birthe Landbo Bundgaard

    Sagsbehandler
    "Det er vigtigt for mig, at sagsbehandlingen er ordentlig og effektiv med henblik på opnåelse af det bedst mulige resultat for klienterne."
  • Maria Als Levisen

    Advokatfuldmægtig
    "Jeg beskæftiger mig primært med behandling af konkursboer og rådgivning af erhvervsdrivende, hvor mit fokusområde er landbrugets retsforhold"
  • Jee Pedersen

    Sagsbehandler
    "Jeg lægger stor vægt på at være tilgængelig for klienterne og yde den bedste service."
  • Susanne Lang Pedersen

    Sagsbehandler
    "Jeg lægger stor vægt på at være tilgængelig for klienterne og yde den bedste service."
  • Katrine Nedergaard Paaske

    Advokatfuldmægtig
    "Mit primære arbejdsområde er personskadeerstatning."
  • Marie Bjerre

    Advokat
    "Internationalt udsyn og fokus på kvalitet og grundighed"
  • Birgithe Fabricius

    Sagsbehandler
  • Mathilde Paulsen

    Stud. Jur
    "I mit arbejde prioriterer jeg struktur og grundighed, men med en effektiv udførelse."
  • Line Willum

    Kontormedhjælper
  • Ann Gregersen

    Køkkenmedhjælper
    72 30 12 05
  • Winnie W. Clausen

    Receptionist, Event Manager
    "Jeg sætter en stor ære i at yde en kvalitetsbevidst og effektiv service"
  • Henriette Sølvberg Duus Nielsen

    Sagsbehandler
  • Anette Viborg

    Digital Marketingkoordinator
    "Jeg brænder for den professionelle og nærværende tilstedeværelse online"
  • Maria Porsborg

    Advokat, CPCO
    "Hos STORM Advokatfirma er medarbejderne unikke ressourcer"
  • Lars Lyngdahl

    CCO
    "Den gode historie er mit mantra."
  • Michael Friang Jensen

    Digital Marketingkoordinator
    "Jeg er bindeled mellem teknologi og mennesker, jeg får andre til at forstå den digitale tilgang."
  • Sebastian Glanz

    Direktionsassistent
  • Samida Bachmann

    Stud. Jur
    "Mit primære arbejdsområde er insolvensret, hvor jeg assisterer i behandlingen af konkursboer."
  • Andreas Darwin Madsen

    Stud. Jur
  • Heidi Myrup

    Sagsbehandler
    "En god dialog med klienten og løbende orientering af sagsforløbet er vigtigt for en god sagsbehandling"
  • Lene Simonsen

    Bogholder
    "I mit arbejde sætter jeg en ære i at gøre tingene ordentligt og effektivt"
  • Christian Adriansen

    CFO
    "Jeg lægger stor vægt på, at vores administrative processer fungerer optimalt"
  • Cille Bøgeskov Madsen

    HR Assistent
  • Niells Henrik Møller

    Driftsleder
  • Line Boye Pedersen

    Sagsbehandler
    "Det er vigtigt for mig, at du føler, at du er i trygge hænder hos STORM."
  • Henrik Jørgensen

    Advokat (L)
    "Det er min opfattelse, at de bedste resultater opnås via et tæt samarbejde med klienten og ved at have en klar forståelse for klientens interesser og mål"
  • Kim Furbo Agerskov

    Stud. Jur
    "I mit arbejde lægger jeg fokus på effektivitet, samarbejde og høj faglig kvalitet"
  • René Simonsen

    Advokatfuldmægtig
  • Maria Hermansen

    Digital Marketingkoordinator
  • Majken Stegenborg

    Advokatfuldmægtig
    "I mit arbejde er det vigtigt for mig, at alle sagens parter behandles ordentligt med en naturlig respekt og værdighed."
  • Janni Mørch Jacobsen

    Sagsbehandler
    "Det er vigtigt for mig at være tilgængelig for klienterne og yde en god service."
  • Kim Pagels

    Jurist
    "Jeg har siddet på begge sider af bordet, først i fagforbund, senere i Arbejdsskadestyrelsen (nu Arbejdsmarkedets Erhvervssikring)"
  • Thomas Lindschouw

    Advokat (L)
    "I min rådgivning har jeg fokus på at skabe størst mulig værdi for klienten."
  • Camilla Nowak

    Advokat
    "Hvorfor jeg ikke alene kan bidrage med teoretisk viden men også med praktiske løsninger."
  • Louise Steen Vedsø

    Økonomiassistent
    "I mit arbejde prioriterer jeg omhu, grundighed og struktur, på en så effektiv måde som muligt."
  • Mikkel Anker Pedersen

    Advokat, Partner
    "Jeg beskæftiger mig primært med behandling af konkursboer."
  • Torben From

    Advokat (H), mediator
    "For mig er det vigtigt at forstå din virkelighed og dine behov. Det er på den baggrund, jeg kan sikre de rigtige juridiske muligheder og dermed de rigtige løsninger for dig"
....

Vil du gerne ringes op?

Indtast dit telefonnummer nedenfor, så ringer vi dig op snarest muligt.