mail@stormadvokatfirma.dk | 72 30 12 05 - vi har åbent man-tors 8-16, fre 8-15

Dato: 
|
Kategorier: Jobopslag

Erfaren advokat til fast ejendom

Da vi oplever stor efterspørgsel på vores kommercielle rådgivning, søger vi endnu en dygtig advokat med solid erfaring indenfor fast ejendom og entreprise.

Din erfaring og kommercielle baggrund gør, at du hurtigt bidrager med opbygningen af egen portefølje, da kunderne allerede kender din ekspertise indenfor ejendomstransaktioner, entreprise og evt. udbud.

 

Om stillingen

Du vil indgå i et stærkt team af dygtige og engagerede kolleger, hvor du får rig mulighed for at præge udviklingen og forsætte væksten.

Vores rådgivning omfatter både køb og salg af enkeltejendomme, men ofte foregår det enten som køb og salg af ejendomsporteføljer eller som en del af en virksomhedstransaktion. Derfor får du en fremtrædende rolle i hele vores erhvervsafdeling indenfor fast ejendom.

 

Din profil

Du har flere års erfaring og er blandt de bedste på retsområdet. Du har god erfaring med fast ejendom, særligt køb og salg af erhvervsejendomme, projektsalg, projektudvikling og entrepriseret.

Du vil hurtigt have opbygget en god og kommerciel portefølje.

Du er ansvarsbevidst og effektiv, mens du bevarer en høj grad af grundighed og kvalitet i dit arbejde. Hos os er sparring med kollegerne også en naturlig del af hverdagen, da vi primært arbejder i teams.

Du fremstår ligeledes fleksibel og serviceminded med god humoristisk sans. Det er en forudsætning, at du kan arbejde selvstændigt, kan have mange bolde i luften, er grundig og struktureret, fleksibel og behagelig at omgås.

Kontoret benytter Unik Advosys, hvorfor kendskab hertil vil blive anset som en fordel.

 

Du tilbydes

Vi tilbyder et udfordrende og afvekslende job med gode udviklingsmuligheder i en virksomhed med en klar vækststrategi.

For den rette kandidat, vil der også være mulighed for at indtræde i vores program for partneroptagelse.

Vi er en virksomhed, der stiller store krav til hver enkelt medarbejder med hensyn til ansvar, engagement, fleksibilitet og initiativ. Vi betragter medarbejderne som en unik ressource og gør en stor indsats for at skabe et attraktivt arbejdsmiljø.

Lønnen fastsættes efter nærmere aftale.

 

Ansøgning

Du er velkommen til at kontakte Adm. partner Rune Hyllested på telefon 72 30 12 05 med dine spørgsmål omkring stillingen.

Send din ansøgning og CV til HR Chef Mikkel S. Marcussen på job@stormadvokatfirma.dk.

Vi holder løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

 

Det, jeg særligt sætter pris på ved at arbejde hos STORM Advokatfirma, er den afslappede og altid glade atmosfære, der findes i huset – også i pressede situationer. Højt tempo og fokus på, at vi løser opgaver og udfordringer sammen, gør, at jeg glæder mig til at møde på arbejde og ønsker at yde mit allerbedste. En afgørende faktor er også, at der er ’frihed under ansvar’, og at der er fokus på den enkelte medarbejders hverdag samt forståelse for, at der er et familieliv udenfor arbejdet, der skal fungere. 

Jeg oplever STORM Advokatfirma som et ambitiøst og anderledes advokatfirma, hvor der er høj faglighed og en uformel omgangstone. 

Der er fuld fart på hos STORM og man oplever sjældent to dage, der er ens, men samtidig er der også god plads til fællesskab og humor. 


storm_mikkel-anker-pedersen

“Jeg var slet ikke i tvivl om, at her er de udfordringer og det miljø, som jeg søger.”

Læs mere om hvorfor Mikkel valgte STORM Advokatfirma

Mød vores team med specialistviden og handlekraft

  • Rune Hyllested

    Advokat (L), CEO
    "Jeg arbejder med erhvervslivets transaktioner, hvor jeg tænker fremsynet og helhedsorienteret."
  • Jens Axel Kruchov

    Advokat, Partner
    "Jeg arbejder med familieret og landbrugsret, hvor jeg lægger et helhedssyn på mine kunders udfordringer og muligheder."
  • Shapol N. Enggaard

    Advokat, Partner, CMO
    "Er du kommet til skade, skal du have den rigtige erstatning. Stå ikke alene med forsikringsselskabet."
  • Charlotte Marie Schmidt Christensen

    Advokat
    "Når en ulykke rammer, er der mange bekymringer, der melder sig. Jeg sørger for, at du ikke skal bekymre dig om at få den rigtige erstatning."
  • Susanne Dalsager

    Sagsbehandler
    "Det er vigtigt for mig at have en god dialog med kunderne."
  • Susanne Termansen

    Sagsbehandler
    "Det er vigtigt for mig at have en god dialog med kunderne."
  • Louise Bach Tindbæk

    Sagsbehandler
    "Jeg lægger stor vægt på at have en god dialog med vores kunder."
  • Karina Bjergbæk

    Sagsbehandler
    "Det er vigtigt for mig at have en god og løbende dialog med kunderne."
  • Bente Thomsen

    Sagsbehandler
    "Det er vigtigt for mig at skabe en god kontakt til kunderne."
  • Ditte Frederiksen Østergaard

    Advokat (L)
    "Jeg arbejder med familie- og arveret, hvor jeg lægger afgørende vægt på nærværende og ordentlig rådgivning."
  • Helena Hvid Sørensen

    Sagsbehandler
    "Det er vigtigt for mig, at du som klient oplever en høj faglig og fokuseret sagsbehandling for at sikre dig de bedst mulige resultater."
  • Lena Thomsen

    Sagsbehandler
    "Det er vigtigt for mig at have en god dialog med kunderne."
  • Mark Kray Brandt

    Stud. Jur
    "Det er vigtigt for mig, at mit arbejde udføres præcist, effektivt og professionelt."
  • Katrine Rytter Villadsen

    Advokatfuldmægtig
    "Mit primære arbejdsområde er inden for fast ejendom."
  • Erik Braad

    Advokat (L)
    "Mine faglige specialeområder er fiskeriets forhold, entrepriseret og projektudvikling af fast ejendom."
  • Conny Holmehave

    Sagsbehandler
    "Det er vigtigt for mig at have en god dialog med klienterne, så vi skaber et optimalt samarbejde og derigennem opnår de bedst mulige resultater."
  • Lene Braad

    Advokat
    "Jeg er ligefrem i min rådgivning, og jeg lægger stor vægt på, at klienten er orienteret om sagens forløb, og dermed føler sig tryg."
  • Vinni Mikkelsen

    Sagsbehandler
    "Det er vigtigt for mig at have god og løbende dialog med klienter og samarbejdspartnere, så vi opnår de bedst mulige resultater."
  • Ida Bjerggaard Kristensen

    Advokatfuldmægtig
    "I mit arbejde prioriterer jeg en høj grad af grundighed, struktur og effektivitet. "
  • Christian Bay Nielsen

    Advokatfuldmægtig
    "Det er vigtigt for mig, at klienten får et solidt juridisk håndværk, men præsenteret på en måde normale mennesker kan forstå."
  • Birthe Landbo Bundgaard

    Sagsbehandler
    "Det er vigtigt for mig, at sagsbehandlingen er ordentlig og effektiv med henblik på opnåelse af det bedst mulige resultat for klienterne."
  • Niclas Friis Hay

    Advokatfuldmægtig
    "Jeg bestræber mig på at præcisere forståelsen og omfanget af konkurslovens regler og principper, hvor der forsat er mange uafklarede spørgsmål"
  • Maria Als Levisen

    Advokatfuldmægtig
    "Jeg beskæftiger mig primært med behandling af konkursboer og rådgivning af erhvervsdrivende, hvor mit fokusområde er landbrugets retsforhold"
  • Jee Pedersen

    Sagsbehandler
    "Jeg lægger stor vægt på at være tilgængelig for klienterne og yde den bedste service."
  • Mikkel Secher Marcussen

    HR Chef
    "Gennem topmotiverede og engagerede ledere og medarbejdere, får kunderne den bedste oplevelse."
  • Susanne Lang Pedersen

    Sagsbehandler
    "Jeg lægger stor vægt på at være tilgængelig for klienterne og yde den bedste service."
  • Katrine Nedergaard Paaske

    Stud. Jur
    "Mit primære arbejdsområde er personskadeerstatning."
  • Jens Amstrup Møller

    Advokat
    "Jeg arbejder primært med rådgivning af virksomheder inden for en lang række juridiske områder."
  • Katrine Søndergaard

    Økonomielev
  • Camilla Søndergaard

    Stud. Jur
  • Marie Bjerre

    Advokat
    "Internationalt udsyn og fokus på kvalitet og grundighed"
  • Birgithe Fabricius

    Sagsbehandler
  • Mathilde Paulsen

    Stud. Jur
    "I mit arbejde prioriterer jeg struktur og grundighed, men med en effektiv udførelse."
  • Jeppe Vistisen

    Stud. Jur
    "Mit primære arbejdsområde er indenfor insolvensret."
  • Line Willum

    Kontormedhjælper
  • Ann Gregersen

    Køkkenmedhjælper
    72 30 12 05
  • Winnie W. Clausen

    Receptionist, Event Manager
    "Jeg sætter en stor ære i at yde en kvalitetsbevidst og effektiv service"
  • Henriette Sølvberg Duus Nielsen

    Sagsbehandler
  • Henrik Bech Skadhauge

    Driftsleder
    "Jeg ligger stor vægt på en troværdig og nær kontakt med sagens parter."
  • Anette Viborg

    Digital Marketingkoordinator
    "Jeg brænder for den professionelle og nærværende tilstedeværelse online"
  • Maria Porsborg

    Advokat, CPCO
    "Jeg beskæftiger mig primært med retssager og konflikthåndtering"
  • Lars Lyngdahl

    CCO
    "Den gode historie er mit mantra."
  • Alina Rabkevitch

    Digital Marketingkoordinator
    "Det er vigtigt at have fokus på information, og hvordan denne kan tilgås nemt og effektivt for alle parter"
  • Emil Vejby Thorndahl

    Stud. Jur
    "I mit arbejde prioriterer jeg professionalisme og faglighed"
  • Michael Friang Jensen

    Digital Marketingkoordinator
    "Jeg er bindeled mellem teknologi og mennesker, jeg får andre til at forstå den digitale tilgang."
  • Sebastian Glanz

    Studiemedhjælper
  • Hanne Anker-Ladefoged

    Praktikant, Familieret
    "Jeg lægger stor vægt på at være grundig, præcis og organiseret så jeg kan yde den bedst mulige hjælp"
  • Samida Bachmann

    Stud. Jur
    "Mit primære arbejdsområde er insolvensret, hvor jeg assisterer i behandlingen af konkursboer."
  • Andreas Darwin Madsen

    Stud. Jur
  • Iain Buchanan Taylor

    Solicitor (EU advokat)
  • Heidi Myrup

    Sagsbehandler
    "En god dialog med klienten og løbende orientering af sagsforløbet er vigtigt for en god sagsbehandling"
  • Mikkel Anker Pedersen

    Advokat, Associeret Partner
    "Jeg beskæftiger mig primært med behandling af konkursboer."
  • Anders Munk Zacho

    Advokat (L), Associeret Partner
    "Med mig som din advokat får du en engageret rådgiver med en stærk faglig profil."
....

Kontakt os

Se åbningstider

Vil du gerne ringes op?

Indtast dit telefonnummer nedenfor, så ringer vi dig op snarest muligt.

Kategorier