mail@stormadvokatfirma.dk | 72 30 12 05 | Vi har åbent man-tors 8-16, fre 8-15
STORM > Jobopslag > Sagsbehandler til insolvens

Sagsbehandler til insolvens

Hos STORM Advokatfirma er vores medarbejdere i høj grad unikke ressourcer, som tilsammen udgør en utrolig stærk enhed. Vi værner om hinanden. Vi gør derfor en stor indsats for at skabe et attraktivt arbejdsmiljø, og det ligger os meget på sinde løbende at arbejde med at udvikle både mennesker men også organisationens kultur, idet vi betragter udvikling som en rejse, vi er på sammen. På den måde virkeliggør vi vores vision om at være det advokatfirma, der skaber mest succes for vores kunder, og sætter standarden for fremsynet rådgivning. Nu har du muligheden for at komme med på rejsen. Du vil blive tilknyttet insolvensteamet, hvor du bliver en nøglespiller for at yde professionel og kompetent rådgivning inden for insolvensretten.

”Det, jeg særligt sætter pris på ved at arbejde hos STORM Advokatfirma, er den afslappede og altid glade atmosfære, der findes i huset – også i pressede situationer.”

Sagsbehandler til insolvens

I stillingen som sagsbehandler vil du arbejde med:

• Generel sagsbehandling af konkursboer.
• Deltagelse i drift af konkursramte virksomheder, herunder særligt landbrug.
• Udarbejdelse af udkast til cirkulæreskrivelser, boopgørelser og panthaverregnskaber, herunder momsopgørelser- og afregninger mv.
• Behandling af tvangsaktioner.

Din profil

Du har en bred og solid erfaring som sagsbehandler, hvortil det vil være en fordel, at du har erfaring med sagsbehandlingen i insolvensret samt en økonomisk forståelse for tal.

Du arbejder ansvarsbevidst og effektivt, og samtidig bevarer du en høj grad af grundighed og kvalitet i opgaveløsningen. Du er fleksibel og serviceminded med god humoristisk sans.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, men hos os er sparring med kollegerne også en naturlig del af hverdagen, da vi arbejder i teams.

Kontoret benytter Unik Advosys, hvorfor kendskab hertil vil blive anset som en fordel.

Du tilbydes

Et udfordrende og afvekslende job med gode udviklingsmuligheder i en virksomhed med en klar vækststrategi. Du vil indgå i et velfungerende team bestående af behagelige, engagerede og kompetente kolleger.

Hos STORM Advokatfirma betragter vi vores medarbejdere som unikke ressourcer og gør en stor indsats for at skabe et attraktivt arbejdsmiljø. Samtidig stiller vi store krav til hver enkelt medarbejder med hensyn til ansvar, engagement, fleksibilitet og initiativ.

Ansøgning

Den ugentlige arbejdstid udgør 37 timer, men der er også mulighed for at blive ansat på deltid. Kontorets åbningstider er mandag-torsdag 8-16 og fredag 8-15. Lønnen fastsættes efter nærmere aftale.

Tiltrædelse hurtigst muligt – men vi venter gerne på den rette.

Få yderligere information om STORM Advokatfirma her, eller kontakt HR Manager Cille Bøgeskov Madsen på 72 30 12 05 for yderligere informationer om stillingen.

Ansøgning og CV sendes til job@stormadvokatfirma.dk