mail@stormadvokatfirma.dk | 72 30 12 05 | Vi har åbent man-tors 8-16, fre 8-15
STORM > Interne nyheder > Kundetilfredsheden skal være i top

Kundetilfredsheden skal være i top

”Branche og fag er underordnet, når det handler om kundefeedback. Det er helt afgørende, at virksomheden evner og har lysten til at gøre det bedre.”

Som virksomhed har vi hos STORM Advokatfirma et strategisk mål om, at vores kundetilfredshed skal være i top. Til at hjælpe os med at holde styr på om vi opnår vores mål, har vi indgået partnerskab med en NPS (Net Promoter Score) leverandør Relationwise. Alle vores kunder bliver bedt om at give os deres vurdering af deres oplevelse, som kunde hos STORM Advokatfirma. Vil de anbefale os til andre? Resultatet bliver målt via en karakter mellem 1-10. Tilbagemeldingerne fra vores kunder er så gode, at det har skabt opmærksomhed hos vores leverandør Relationwise. De har bedt os fortælle om, hvad vi gør hos STORM Advokatfirma, som beretter os til de flotte karakterer.

Klik på nedenstående billede og læs hele interviewet med vores Adm. partner, Advokat (L) Rune Hyllested.


Wise