← Tilbage til karriereoversigt

Vi søger sagsbehandler/advokatsekretær med erfaring i konkursbo- og dødsbobehandling

STORM Advokatfirma søger en erfaren juridisk sagsbehandler/advokatsekretær til behandling af konkursboer og dødsboer. Du håndterer bl.a. drift af konkursramte virksomheder, udkast til cirkulæreskrivelser, boopgørelser og panthaverregnskaber (inkl. moms), samt evt. tvangsauktioner. Du arbejder selvstændigt og i team, er grundig, effektiv og serviceminded; økonomisk forståelse og kendskab til Unik Advosys er en fordel. Fuldtid 37 t/uge eller deltid, tiltrædelse snarest. Ansøg via “Søg stillingen” eller på job@stormadvokatfirma.dk.
Søg stillingen
advokatsekretær

Er du vores næste kollega?

Vi søger en juridisk sagsbehandler/advokatsekretær, der har erfaring med konkursbo- og dødsbobehandling.

Du kommer til at arbejde i krydsfeltet mellem behandling af konkursboer og dødsboer, hvor du bliver en nøglespiller for at yde professionel og kompetent rådgivning.

I stillingen som sagsbehandler vil du arbejde med:

  • Generel sagsbehandling af konkursboer.
  • Generel sagsbehandling af dødsboer.
  • Deltagelse i drift af konkursramte virksomheder.
  • Udarbejdelse af udkast til cirkulæreskrivelser, boopgørelser og panthaverregnskaber, herunder momsopgørelser- og afregninger mv.
  • Opgaven kan også omfatte behandling af tvangsauktionssager.

Din profil

Du har en solid erfaring som advokatsekretær, hvor du har arbejdet med sagsbehandling i insolvens og dødsboer. Desuden har du en god økonomisk forståelse.

Du arbejder ansvarsbevidst og effektivt, men bevarer en høj grad af grundighed og kvalitet i opgaveløsningen. Du er fleksibel og serviceminded med god humoristisk sans.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, men hos os er sparring med kollegerne også en naturlig del af hverdagen, da vi arbejder i teams.

Kontoret benytter Unik Advosys, hvorfor kendskab hertil vil blive anset som en fordel.

Du tilbydes

Et udfordrende og afvekslende job med gode udviklingsmuligheder i en virksomhed med en klar vækststrategi. Du vil indgå i et velfungerende team bestående af behagelige, engagerede og kompetente kolleger.

Hos STORM Advokatfirma betragter vi vores medarbejdere som unikke ressourcer og gør en stor indsats for at skabe et attraktivt arbejdsmiljø. Samtidig stiller vi store krav til hver enkelt medarbejder med hensyn til ansvar, engagement, fleksibilitet og initiativ.

Vores medarbejdere er i høj grad unikke ressourcer, som tilsammen udgør en utrolig stærk enhed. Vi værner om hinanden. Vi gør derfor en stor indsats for at skabe et attraktivt arbejdsmiljø, og det ligger os meget på sinde løbende at arbejde med at udvikle både mennesker men også organisationens kultur, idet vi betragter udvikling som en rejse, vi er på sammen.

Vil du med på rejsen?

Ansøgning

Den ugentlige arbejdstid udgør 37 timer, men der er også mulighed for at blive ansat på deltid. Kontorets åbningstider er mandag-torsdag 8-16 og fredag 8-15. Lønnen fastsættes efter nærmere aftale.

Tiltrædelse hurtigst muligt – men vi venter gerne på den rette.

Send din ansøgning med relevante bilag via funktionen “Søg stillingen” i jobopslaget eller til job@stormadvokatfirma.dk med angivelse af stillingsbetegnelse i emnefeltet.

Få yderligere information ved at kontakte advokat og partner, Mikkel Anker Pedersen på telefon 20 73 64 73 eller mail map@stormadvokatfirma.dk

Er du interesseret?

Søg stillingen
Mikkel Anker Pedersen
cross