mail@stormadvokatfirma.dk | 72 30 12 05 | Vi har åbent man-tors 8-16, fre 8-15
STORM > Virksomhedsrådgivning > Salgs- og leveringsbetingelser
Skriv dit telefonnummer og tryk på telefonrøret, så kontakter vi dig.

STORM > Virksomhedsrådgivning > Salgs- og leveringsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser

Få de rigtige salgs- og leveringsbetingelser til din virksomhed

For virksomheder er det vigtigt at have opdaterede og konkrete salgs- og leveringsbetingelser, da betingelserne bl.a. kan regulere din virksomheds ansvar for mangler.

Vi oplever ofte, at virksomheder inden for alle brancher ikke har et fyldestgørende skriftligt aftalegrundlag. Det skyldes typisk, at fokus har været på salg og markedsføring af virksomheden. Vi sikrer det nødvendige aftalegrundlag, så virksomheden fortsat kan holde fokus på kerneforretningen. De rigtige salgs- og leveringsbetingelser kan være medvirkende til, at eventuelle konflikter løses hurtigt og mindeligt.

Vi har stor erfaring med at udarbejde og fortolke salgs- og leveringsbetingelser. Vi har bl.a. udarbejdet salgs- og leveringsbetingelser for produktionsvirksomheder, forhandlere og forretningsbetingelser for arkitektvirksomheder. Vi sørger for, at betingelserne bliver tilpasset netop din virksomheds behov.

Du skal være opmærksom på, at der stilles store krav til, hvad der skal til, for at salgs- og leveringsbetingelser anses som vedtaget mellem kunden og virksomheden. Der er også stor forskel på, om din virksomhed handler med forbrugere eller erhvervsdrivende.

Kontakt os allerede i dag, og få en vurdering af, hvordan din virksomhed bliver sikret på den bedst mulige måde.

Vil du ringes op?

Skriv dit telefonnummer og tryk på telefonrøret, så kontakter vi dig.